Hola Amigos
Le escribí a Mike por el problema de su porgrama que no admite la letra ñ y las vocales acentuadas y me contesto pero se como informarle lo que me pide. Quizás alguienen el foro me pueda ayudar.
Treanscribo el mensaje que le envié y la respuesta,
Excuse my English, I speak only Spanish and the translation is made with Goolge.
Checking the route Castle Rock Renfe (Spanish version) with 2.0.35 I noticed that RW_Tools shows me missing files. But this is not true, because I have everything installed. I note that the program does not point adminte consonants ñ. It also does not support the vowels with seating.
Should I change something to prevent this from happening?
Greetings,
Juan José Romano
Buenos Aires – Argentina.
Hi Juan,
Yes, RW_Tools does not support all non-English letters, as I do not know how they are saved in the .xml files.
I have fixed most of the German and French letters, but do not know how letters like 'ñ ' are saved in the .xml files. 
If you can make a small scenario with Spanish letters in the Scenario name, please send me the Scenario files and I will see if I can fix RW_Tools to read them correctly.
Regards, Mike Simpson
Penrith, NSW, Australia
Juanjo 

Mensaje privado

, con el rw_tools no lo he probado, es mas no se ni para que sirver el programa en cuestión, he dejado la ñ, ya que el railworks en su versión inglesa acepta la ñ y no hay problema en ninguna ruta.
, con el rw_tools no lo he probado, es mas no se ni para que sirver el programa en cuestión, he dejado la ñ, ya que el railworks en su versión inglesa acepta la ñ y no hay problema en ninguna ruta.